hola Plana,
La meva proposta no te res a veure amb rànquing sinó amb el comportament de certs personatges mal educats, sigui perque insulten, abandonen sense motiu o perque només tenen ganes de tocar els pebrots.
Tenir la posibilitat de poder tenir aquesta informació crec que ajudaria atenir més bon rotllo.
Jo sóc més nova al butinet i de vegades entro i no trobo gent coneguda, llavors entro en alguna partida de gent que a lo millor no conec i de vegades trobo bon rotllo i d´altres la pifio.
Si vull jugar per esbarjo, em sembla injust que hagi d´esperar a que entrin nicks coneguts que sé que hi jugaré a gust, però com et comentava abans també ni hi ha de desconeguts que són bona gent.
Si tingués aquesta informació no em posaria de peus a la galleda.
Oblidem el elo no vaig per aqui ni molt meys. només parlo d´educació.
Crec, que en Carles va crear el Butinet amb ànims de que hi hauria bon rotllo entre la gent que s´hi apuntes. Pel poc temps que fa que hi sóc, veig que hi ha gent que és creu que aqui hi val tot i no és així.
Ja he comentat també que no sé com s´ha de fer per a que sigui la millor manera, com filtrar-ho, no en tinc ni idea, però si fós posible, seria una bona solució per posar als malcarats al seu lloc.
Suposo que gent com tu, si fa més temps que hi sou, debeu estar més indignats que jo, a ningú li agrada que li entri una "epidèmia" a casa.
És només un aclariment de la meva proposta.
Saluts