Miquelus ha escrit:No trobeu que s'hauria de pensar en canviar el tema dels campionats online? A mi, personalment, no m'agrada com estan plantejats actualment. Crec que n'hi ha massa i massa llargs. M'agradaven molt més els que es feien abans. Quatre partides i prou. Molta gent esperava els divendres per fer-lo. A més, no s'anava tant a sac, ni tant ràpid, ni corries el risc de ser sancionat per lent.
cuca ha escrit:a mi hem sembla perfecta lo dels campis.i no hi veig el problema a qui no li agradi q no els jugui i a qui no li agradi el ranking q no els jugui.A mi personalment no m , agraden els predonats pero ningu m ,obliga a jugarlos.crec q el futbol tb podria ser un motiu d q la gent entri menys.per cert crec q las 22,3o es molt tard i q seria millor a les 22 pq la majoria de gent treballa.
DeepButi ha escrit:El comportament de tota comunitat depen del comportament individual dels seus membres.
De bon rottlo, i si deixeu de queixar-vos del que "era i ja no és" el ButiNET i feu algo perquè sigui com voleu que sigui?
Partides de ranking? Jo no en faig MAI cap. No tinc ni ranking. Si resulta que no us agrada però jugueu de ranking i les creeu de ranking i teniu ranking ... de què us queixeu?
Poca vitalitat al xat? Doncs xerreu com us agradaria que fos. (La veritat jo també trobo a faltar l'erx![]()
)
Poca amabilitat a les partides? Doncs poseu-n'hi una miqueta, que quan un diu quatre cosetes resulta que els demés també responen. A mi mai ningú m'ha felicitat quan guanyo (que passa poc, realment), pero jo insisteixo, sempre sempre sempre que perdo els dic "felicitats" als contraris. Per probar que no quedi
Ah sí, els campionats ... jo opino que n'hi ha massa, em sembla que ja ho vaig dir fa mooooolt de temps. Faig els que en tinc ganes i els que no, no. Trobo que les 22:15 ja és una mica massa tard, com el plana em faig gran i m'agrada anar a dormir d'hora. I els predonats, tot i ser-ne un dels promotors, els trobo insuportables; la gràcia que tenen en real de comentar les jugades no existeix en on-line, ja fa temps que no en faig cap.
La relació ranking-campionats que esteu fent em sembla com a mínim agosarada. Que doni la coincidencia que les corbes estadístiques s'assemblin no vol dir absolutament res. O en tot cas no suficient com per dir tan alegrement que n'és la causa principal. Cansament, horari, saturació, futbol!, rigidesa en l'organització, etc etc etc hi tenen força a veure.
peach ha escrit:Lo de Suiso tant em fa perq per a mí en campionat Suiso si éts Nord ets Nord tot el campionat i no vas canviant... ara sóc Nord ara Est... i no els jugo.
peach ha escrit:Però continuo pensant q si del q es tracta és q els jugui més gent, s'hauria de captar als usuaris q no han provat mai fer un campionat online del Butinet... la meva experiència em diu q els usuaris q no coneixen a ningú no lleigeixen els links al xat: entran, es fiquen a una partida, jugan i marxan... -pot ser si entre partida i partida hi ha una conversa interesant prestin atenció- (i molts no tornan a entrar a la web des de el día q es baixan el programa) allavors q tal un lindo mail quan algú pagui la primera quota o renovi amb explicions de "tot" el q poden trobar al butinet a més del joc?... (fòrums, campionats, estadístiques, campionats d'humans, etc etc...???)
peach ha escrit:... i Carles... posa-li data a l'aplicació de les "propostes" siguin les q siguis pls :-p
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant