Joc en flash: helicopter

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Joc en flash: helicopter

EntradaAutor: Carles » 27 oct. 2003, 18:29

Holaaaaaa !

Per quan el company us torni el pal, o no us mati de 9 ..... i volgueu descansar de la botifarra, aqui teniu un joc, petit, simple, però "viciós".

Helicopter.

primavera

helicòpter

EntradaAutor: primavera » 29 oct. 2003, 02:10

Ja m'he estavellat noséquantescentes vegades i encara no sé com funciona :( . Prou o al final em faré mal. Jejeje.....

Carles, senyor totpoderós, vos fer-me el favor de llegir els mails que t'envio i canviar-me el nick? I si no pots dis-me-ho i em tornaré a registrar!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:wink:

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 29 oct. 2003, 09:05

Carles, interesant el joc, nomès en mancaria les instruccions et faria res explicar-nos con funciona ,nomes per poder avançar una miqueta no demano massa.

moltes gràcies ..

pdata: de anti-estressant res de res, despres de portar unes quantres trompades , agafaries al helicopter i l'enviaries de passeig

arreveure

psc

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 29 oct. 2003, 09:26

Mira que es tonto el joc de marres, pero no está gens malament, es força adictiu.
Alp, tito, nomes has d'apretar el boto esquerra si vols pujar i deixar lo anar si vols baixar, facilillo no?.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 29 oct. 2003, 11:54

Ep, Quiquet passarell moltes gràcies, per fi gràcies a la teva ajuda he conseguit passar quatre quadrats ja els tenia atrevassats

apa arreveure

psc

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 29 oct. 2003, 17:10

:lol: :lol: Divertit el joc.Però per dolenta joooo.Nomes faig que estabellarme. :twisted: :twisted: :twisted:
Apa no us feu massa mal.

BET1

EntradaAutor: BET1 » 30 oct. 2003, 08:59

Morfeo filla, jejejeje :D :D :D no ets l'unica....portu mes petacades :? :? que no pasus faigg....jejejjejej....pero jo dura...tornem-hi :lol: :lol: :lol:

Deu_CAT
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 20 set. 2002, 22:16

VISIIIIIIII

EntradaAutor: Deu_CAT » 30 oct. 2003, 15:02

Carles, la intencio es bona, pero ara tenim un grup de ludopates que estan sempre volant enlloc de coure butifarres grggrgrgrr :evil:

Igualment i vist k s'ha obert la veda dels jocs en flash, et recomano k visitis la web de l'avui on hi ha jocs en FLASH k al josemari no li agraden gens jejejeje

Ara n'hi ha un k tracta de recuperar els arxius de salamanca... El Simancas ja ha perdut els seus....

Apa Siau

Petonets, besades i pipius...

Deu_CAT

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 31 oct. 2003, 11:35

Carles, estic emprenyadissim, no hi ha dret............

buuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

no trobo cascos a la meva midaaaaaaaaa, i amb barretina no em deixen pujar al helicopterrrrrrrrrrrrr

buuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaa
no es just coi, jo portava molt b les vaques, segur que el helicopter es igual, i teniu por que pugui guanyarvos,joujoujoujujojouuojuo

festetaaaaaaaaaaa, voleu molt, pero no deixeu de fer les butifarres que toquen per dia , eeeeeeeeeeeeeee :roll:

pensseu que el all i oli sens pot passar, animss i xerinolaaaaaaaa

joujoujouj :D

angels
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 19 set. 2002, 02:18

EntradaAutor: angels » 02 nov. 2003, 18:10

:oops: hem feu moltissima enveijá tots i totes las que esteu jugant al helicopter

per mes que ho intento no m'el puc baixar

bbbuuuuuuuaaaa

petons

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants