No sóc de gaires paraules ni un gran jugador de botifarra, de fet el poc que sé ho he après en aquesta santa casa. El cas és que només puc dir coses bones d'aquest web: em permet passar unes estones força agradables a un cost ben baix.
Hi ha, però, una cosa que em treu de polleguera: el so estrident de la botzina que molts jugadors fan sonar a poc que qualsevol dels altres endarrereixi pels motius que sigui una jugada. El meu prec o la meva pregunta és la següent: tot i que puc desconnectar el so, seria possible anul·lar aquesta prestació tan desagradable que no serveix per a res més que per a espantar la gent? La meva solució a la que sento la botzina és dràstica: m'acomiado de la gent tot explicant que no m'agrada sentir aquest so i plego en sec. Sé que faig malament però actuo així, no ho aguanto!
I posats a demanar, hi hauria alguna possibilitat de fer opcional el xat per a no haver de soportar llegir les bajanades, els insults i les dropolades que massa sovint fan servir alguns jugadors?
Una abraçada i gràcies!
rimbombante.