alp2500 ha escrit:... ve la possarè en practica amb els avis del poble a veure que diuen ells, ja et mantindré informat si ,m'escalfen
alp2500 ha escrit:un dia formati em podries explicar si es possible aplicar l'estadistica amb la botifarra, o hi ha masses condicionants que fan que el percentatge no sigui real (remanar, posscio de les cartes despres de jugarles, tallar ect....)
emfalta1bull ha escrit:De tota manera jo no en tinc ni idea de jugar, pero m'he pres la molestia de lleguir tots els post, inclus els de les reliquies, "mare de deu", i es clar com que nomes jugo partides publiques, el guirigall mental que porto, i el que faig tenir als meus companys es increible, aixo passa per fer cas de les jugades que comenteu......![]()
PEIXET ha escrit:... pq si ho rescolsa el mestre Deep...
formati ha escrit:Aquest és un dels problemes del nostre joc, que ningú l'ha estudiat seriosament perquè és un joc de bar, de discusió, poc considerat (però si no té ni normes!!!! què voleu que sigui!!!!).
peixet ha escrit:uiiiii algo m perc.. pq jo pense q tampoc dones massa informacio, es a dir.. podies tindre 11, 8 i 6... i per tant SÍ tindre q posar el rei amb aquesta jugada...
De totes formes, si es un metode q aplica el meu fritz, ja se sap.. jo mutis, no siga q se m enfadi....mmmm
fritz ha escrit:maranyes, que ets un maranyes!
fritz ha escrit:Peró casum dena, de veritat que quan teniu 6 trumfos de cavall arrastreu de cavall? enserio?
fritz ha escrit:He intentat buscar un link on el rei carregós ho explicava ( com sempre de manera inmillorable) peró no ho trobo, segur que te'l posarà o t'ho explicarà.
formati ha escrit:No fritz, no, no li expliquis ...![]()
... que quanta menys gent ho sàpiga millor ...
![]()
![]()
![]()
txemapenta, no preguntis: de la tercera.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant