BUfffffffffffffffffffffffffffffffffff, abril74 es gairebé novel•la negra aquest post

. Molt ben escrita per cert, manté l'emociò fins el final, per cert vas guanyar o perdre?.
De fet si jo fos de Torredembarra m’enfadaria, però com que no ho soc, ja s’enfadaran i es defensaran ells, si es que tenen de que defensar-se clar.
Si no he llegit malament estàveu 0/100, pos fins i tot jo, home prudent on n‘hi hagin t’hagués contrat oi tant mes amb dues manilles, o no ho faries tu?...........................
Seguim la conya.........., si mai jugues contra la meva sogre sabràs per la brillor del seus ulls cadascuna de les 12 cartes i no diguem si te bon joc............, i no diguem si juga amb la seva filla, la meva dona,

, i els seus rivals som el manel i jo uiuiuiuiuiuiuiu enriu-te’n de la mona-lisa i el seu somriure enigmàtic. I dit això que fem......... li posem una passamuntanyes, l’amaguem darrera un “biombo” i que passi les cartes per un foradet. En fi pobre sogre.........................
Podem tb fer tots uns cursets de estoïcisme, (linea Formati

) i aprendre a no transmetre les emocions. En el poker es una desavantatge transmetre les emocions i a la buti el fer-ho es gairebé fer trampes.
No t’hi facis mala sang, ni molt menys tots els de Torredembarra fan trampes ni per suposat en els Campionats NO n’hi ha de tramposos, clar que n’hi ha i no diguem si els premis son en metàl•lic, embolica que fa fort...........
Però haurem d’aprendre a conviure-hi, jo personalment jugo per divertir-me i vull jugar relaxat, si se’m dona per treure’m una “burilla” del nas,
quina cosa mes lletja de fer en public 
, no vull que els demes,
apart de pensar que soc un guarro, pensin res mes....................
Aniré als Campionats que em vingui de gust, poquets poquets, i jo ja ser que si em toca jugar amb algú, dels que en tinc experiéncia i opinió, diguem-ne trampós, diguem-ne desconsiderat; i ja ho he fet varies vegades, meno no tantes....., m’aixecaré amb un somriure als llavis i li donaré la partida per acabada. Guanyadors ells per suposat..........
“ Sin acritud “ que diria en Felipe Gonzalez