Jo la veritat es que m’estimo força, coi soc ros, alt i amb els ulls blaus, espero que la meva dona i les meves filles i els meus amics tb m’estimin però d’aquí a dir que soc bo, molt bo o mestre i va un rato llarg.
A més no es tan sols això. Hi ha una determinada complicitat amb els que veien el títol d’una partida l’escullen abans que un altre com per exemple “som-hi” , per dir-ne alguna.
Deu ser un tema de marketing incomprensible per a mi. Una auto complaença, en dir em cridennnnnnnnnn. Jo soc tan bo com ells o soc tan mestre com ells....................... pos entrem-hi.
El que crea, MESTRE entre MESTRES crida els seus iguals........... tites, tites tites................
Es creu a mes amb el dret d’expulsar als ignorants, als que no estan al seu nivell o d’abandonar partides pq considera que la resta no estan a la seva alçada.
Sense massa esforç, ho reconec, he buscat paraules d’altres per ajudar-me en el que volia dir.......
Bienaventurado el que comienza por educarse antes de dedicarse a perfeccionar a los demás.
Juan C. Abella [/b][/color]
Del hablador he aprendido a callar; del intolerante, a ser indulgente, y del malévolo a tratar a los demás con amabilidad. Y por curioso que parezca, no siento ninguna gratitud hacia esos maestros.
Khalil Gibran (1883-1931) Ensayista, novelista y poeta libanés.
En el camino a la sabiduría, el primer paso es silencio; el segundo, escuchar; el tercero, recordar; el cuarto, practicar; el quinto, enseñar a otros.
Salomón Ibn Gabirol
La sabiduría consiste en saber que se sabe lo que se sabe y saber que no se sabe lo que no se sabe. Proverbio chino
En fi reflexions que aniran sens dubte cap a varietats, i que tindran el privilegi de no ser llegits per els mestres aquets. Ostres de fet m'encantaria que algú em donés un argument per crear partides sota aquest nom.