Meno, meno, si mes no com diu en fritz em donat “vidilla” als foros. Ai señor ……………………
Com diu el Sr. Wittgenstein :
“.......el lenguaje es un conjunto vago y fragmentario de elementos, y un medio de comunicación indispensable para los individuos; pero tanto puede iluminar las cosas como oscurecerlas, ya que es la red a través de la cual pasa necesariamente cualquier otra experiencia. Los conceptos no son ni constructos mentales ni ideas abstractas existentes en el mundo, sino que deben ser capacidades que los individuos pueden emplear de una manera aceptable para el resto de su comunidad; dicho en términos generales, los conceptos no son sino una manera de realizar cosas”..
Coi de senyor i mira que jo no el coneixia de res, de fet tampoc el conec ara pobrisso, fa temps que fa malves va morir 4 anys abans de que jo neixes, i mira que ja en fa .............casum dena...................
En fi .........................
Es obvi que tothom ha de fer el que vulgui, Campionats amb diners, sense, amb pernils, sense, amb carrego, sense, lliure, obligada ( Oriental, occidental )
strip butis UIUIUIUIUIUIUIU., d’aquest no he estat a cap i ja van sent hora ehhhhhhh
manel................
Però a veure, la gent ens formem, crec jo, la nostra opinió amb l’ informació i les opinions que rebem de molta altre gent de lo que diuen i de lo que fan...... No es el mateix que l’Oleguer digui que ell no jugaria amb la selecció Espanyola de Futbol ( faria boicot ) que ho digui en
plana 
; per posar un exemple, m’el perdones oi plana .........
Jo que evidentment soc mes el “plana” del futbol que el “Oleguer” de la Butifarra. Només puc dir el que dic
QUE NO JUGARE UN CAMPIONAT ON ELS PREMIS SIGUIN DINERS ( fare boicot ....) i provar només provar de donar les meves raons ( Aiiiiiiiii Wittgenstein )
Com a conya adicional ni a Internet saben escriure el seu nom, ja tenia rao ja el home..............
Mireu si es ben cert que una bona espatlla o cuixa de pernil posem de Jabugo per fer-ho fàcil o de Guijuelo; pot costar mes que qualsevol premi en metàl•lic. I es cert tb que si em donen els calers igual mel compro de Olot coi que s’ha de fer país i potser esta etiquetat en català
Jo jugo a la butifarra per que m’agrada competir, per que m’agrada estar al voltant d’una taula amb tres amics o amigues, per que li trobo un punt de dificultat que em fa aprendre cada dia, per que i juga la sort però tb el saber-ne, per que m’agrada que em guanyin jugant be i m’agrada guanyar tenint cartes................
També m’agrada trobar-me amb gent d’arreu de Catalunya, que pensin, només en relaciò a la butifarra.........., com jo.
Per tan, sense treure els temes de polleguera, .......no solucionarem cap pensió alimentaria amb els premis en metalic, No restringirem les llibertats del ser humá si dic
EN QjQ NO ANIRA A UN CAMPIONAT O TROBADA ON HI HAGI PREMIS EN METALIC
I ja ta, total som 22.275 usuaris registrats no be pas d’un.....................
Per cert plana i manel, oi que em perdoneu el haver utilitzat els vostres nicks, com es diu a Butinet i sense ser una mariconada Smuacksssssssssssssss