Angeles ha escrit:Totalment d'acord amb tu Gort.
Sempre sortida d'as
10Ronal ha escrit:... el més lògic és sortir de rei per defensar l´as (carta forta), si surts d´as (per informació que donguis) defenses la carta inferior..
fritz ajuda´mmmmmmmmmes que a aquestes hores.........
home de llauna ha escrit:No, l'opinió de'n fritz en aquest tema no és significativa perquè ell utilitza la sortida d'As per una altre cosa, per tant dona una informació diferent al seu company i espera així mateix del seu company una determinada manera de jugar diferent de la que aquí es tracta
jo mateix, algun dia sota els efectes del Cardhu ha escrit:A veure, intentaré explicar el perquè penso que sempre és millor sortir de rei, crec que és fundamental que els dos jugadors apliquin el mateix sistema i que la primera sortida sempre es faci igual i que vulgui dir alguna cosa, el més concretament i simple que es pugui:
-Sortida de rei. Només tres posibiltats:
1- tinc l'as d'aquell coll i com a mínim tres.
2- en tinc dos de rei.
3- tinc semifallo
-Sortida d'as. Només dues posibilitats:
1- tinc semifallo
2- en tinc dos d'as.
Posem per exemple la sortida d'as amb dos d'as: Aquesta jugada els que surten d'as amb as i rei moltes vegades es troben que l'han de fer, si jo jugo amb ells que penso? tenen el rei? o en tenen dos d'as? dit d'un altre manera, vol que mati l'as o no?
Penso que és molt més senzill aixó: surto d'as? no matis.
Sabeu que la sortida d'as amb semifallo pot arribar a ser molt profitosa?
10Ronal ha escrit:per cert , una jugada que m´encanta i que l´he vist fer bastant habitualment , també en bons jugadors, és que tinguent un trumfo sol , el que sigui, i fent trumfos els contraris ,doncs arrastrenm´agradaria saber amb quina finalitat
... ara ja si que marxo a dormir.....
baby ha escrit:
a mi no "m'encanta"....si jo ho faig es pq aixi a bote pronto no m'interesa tocars els altres pals.... o també pq així indico al meu compi q tinc bó i m'interessa el trumfo fora... (cosa q no acostuma a pasar casi bé mai, per lo tant per aquest motiu no sol ser....)![]()
Pero, pero, pero........ si tinc la manilla de trunfos sola segur q no ho faria mai de la vida (crec)
baby
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants