Quin pastis heu muntat per uns “trolls”.
Jo no sabia lo que era gràcies al Josep1945, asies company !!
Fa temps que ho sentia a dir als meus fills i jo em pensava que parlaven de un cau de rates o de un niu de escurçons ... meno, més o menys be a ser lo mateix ... de bo, no en te res! Maleducats fora!...i si estan malals del "coco" que prenguin tila !i si no a la llarga acabarem com ells ! Posemi entre tots mesures radicals, menys matals totes valen!
Ja fa temps que vaig parlar amb el Carles sobre el tema de com es finançava el Butinet , ja que en aquet país tenim de pagar per tot i vaig trobar molt estrany que no ens costes ni un “ral”.
Carles ! si vols treballar per el Butinet no cal donar-hi voltes, la solució es fer pagar! Si portem el cotxe al pàrking ens costa per una hora 2,60, i dintre del Butinet que pràcticament i fem vida es gratuït !
Si recordes al principi et vaig trucar i no entenia ni encara entenc, com es pot mantindré una idea sensa cobrar ! Aquesta es la “clau”!.. i de pas molta gent que “campa” de la manera que vol, tindrà una “barrera” i s’ho pensarà... si el seu nick esta vanejat i te que entra amb un altre i tindre de pagar un altre cop.( rebut anual) faltaria més! I assequible, no et passis.
Deep i Carles, ja fa temps que dono voltes per aquet planeta de “simios”i al fer-te gran , el coratge i l’orgull els mesures una mica més , els “piques”... per si jo e fet això... i tu allò, només demostren poca experiència de la vida i per altres, l’espectacle de dos galls que no tenen “lloca” per clavar-li ! Moderació companys , que si volem veure mals “rollos” ens posem el GRAN HERMANO !
Companys/es , ja es hora de que entre tots ajudem al Butinet i busquem la manera de tirar endavant , busquem idees i ajudem al Carles a conservar aquet espai tant valuós.( sols es valoran les coses quant s'han perdut).
Per suposat es la meva opinió, adéu-siau.