I després diuen de nosaltres ...

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

I després diuen de nosaltres ...

EntradaAutor: Gort » 29 oct. 2006, 21:28

Ahir jugava jo amb un d'aquests que diu que en saben ...

Guanyavem de 2 a 92, els contraris fan buti i el geni del meu company ... sí, efectivament, va contrar!

Ja sé que no us agraden les matemàtiques i que amb prou feina sabeu sumar, però si considerem que per contrar cal
    1) pensar que guanyarem punts.
    2) pensar que sense contrar no acabarem la partida, ja que si l'acabem igual sense contrar no cal còrrer cap risc.

s'arriba amb un simple càlcul a la conclusió que per contrar en aquesta situació el meu company sabia que faríem exactament entre 1 i 4 punts. Ni més (cas 2) ni menys (cas 1).

Genis que filin tan prim no existeixen, clar. Van recontrar i en vem perdre 8x8=64.
Al següent dat ens van contrar i a l'altre acabar 110 a 92.

Amb un sol clic, va regalar 48 punts (la diferència entre els 64 que van fer i els 16 que haurien fet). Encara els tindriem a 62 .... D'això jo en dic regalar la partida.

Però, voleu saber-ho tot? Es va disculpar dient "perdona, creia que recontrava una buti teva".
Genial! Encara més increible!!!! Per recontrar a aquesta puntuació havia de saber que fariem exactament entre 1 i 2 punts!!! Devia tenir una bola de vidre ... esquerdada clar :evil: :evil:

I després diuen que nosaltres juguem malament :?

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants