Guanyavem de 2 a 92, els contraris fan buti i el geni del meu company ... sí, efectivament, va contrar!
Ja sé que no us agraden les matemàtiques i que amb prou feina sabeu sumar, però si considerem que per contrar cal
- 1) pensar que guanyarem punts.
2) pensar que sense contrar no acabarem la partida, ja que si l'acabem igual sense contrar no cal còrrer cap risc.
s'arriba amb un simple càlcul a la conclusió que per contrar en aquesta situació el meu company sabia que faríem exactament entre 1 i 4 punts. Ni més (cas 2) ni menys (cas 1).
Genis que filin tan prim no existeixen, clar. Van recontrar i en vem perdre 8x8=64.
Al següent dat ens van contrar i a l'altre acabar 110 a 92.
Amb un sol clic, va regalar 48 punts (la diferència entre els 64 que van fer i els 16 que haurien fet). Encara els tindriem a 62 .... D'això jo en dic regalar la partida.
Però, voleu saber-ho tot? Es va disculpar dient "perdona, creia que recontrava una buti teva".
Genial! Encara més increible!!!! Per recontrar a aquesta puntuació havia de saber que fariem exactament entre 1 i 2 punts!!! Devia tenir una bola de vidre ... esquerdada clar

I després diuen que nosaltres juguem malament