holetessssssssssss
joujoujuo
Crec que no ens entenem.
Amic, QQ , si recordes alguna de les conversses que em tingut, jo soc dels primers en defenssar, el que els niks siguin personals, e intransferibles.
Que els impressentables siguin controlats, que els indessitjables siguin possats a lloc, que els ignorants com jo siguin guiats, i ajudats.
Pero, amic QQ lo que jo rebutxo, es la intencio latent, de possar a la gent en llocs ,segons escala de valors, siguent aquestos,les partides guanyades,denunciant als enganxats al butinet , destapant el nº de partides que fan (fem) els viciosos.(joujoujuojuoj, es broma).
Cadascu es com es de bo, de dolent, de afortunat, o de dessafortunat, i desde aqui torno a clamar a favor de la llivertat de ser un nik, lliure, respetuos, company dels companys, pero no etiquetat, i condemnat a deambular per el butinet, amb la carrega negativa, que m'identifica amb la meva poca habilitat per jugar al joc que tant m'apassiona.
numes reclamo la llibertat de ser jo.
en larvi
no, aquell que juga 10 partides i en perd 12
i al cap del mes infinites ,etc.
espero m'entengueu, endebant amb el control de niks, per un millor funcionament,
NO a expossar als butinaires com butifarres de perol de mes o menys calitat, segons guanyin o perdin mes partides.
xerinola,bones partides, manilles i amics butinaires, (a poder ser, tots de la mateixa divissio) jouojujoujoujoujou