atemptat

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

atemptat

EntradaAutor: mafalda » 11 març 2004, 16:06

Vull compartir amb tots els que em llegeixen el meu dolor i la meva frustracio pel atemptat d'avui que sense dubte ens ha afectat a tots. Pero si tenim el cor trencat hem de mantindre el cap fred per
no fer-li el joc als que volen impossarse amb les armes del terror.Voldria demanar que si bè tots tenim una opinió i la expressem, no entrem en descalificacions personals ni insults que no porten enlloc. Lo mes important d'avui, l'unic important d'avui
son tots aquets homes dones i nens que volien començar un nou dia i no els han deixat, per ells i les seves families el meu respecte i el meu petó

mafalda

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 11 març 2004, 16:21

Comparteixo lo dit per la mafalda, sense cap mena de dubte, de igual manera me sento amb un dolor inmes dins meu, com si alguna cosa s'hagues trencat en el meu cor. Per tot aixó que ha passat, no existeixen, barreras, crec que tots estem de la mateixa forma, devant d'aixó, no existeixen, provincies, ni regions ni autonomíes, ni fronteres.

Desde aqui enviar un gran petó als 2 amics que avui he perdut, en aquesta masacre, i dirlis que mai els olvidare, i un altre per els desconeguts, que nomès volien anar a la Uni, a l'escola o a la seva feina.

I als polítics, demanar que no aprofitin aquesta barbarie, per els seus fins politics, una mika de respecta.

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

prou!

EntradaAutor: CarlesG » 11 març 2004, 18:56

Estimades Mafalda i Rous, comparteixo totalment el vostre dolor.

Com a persona, us asseguro que aquest migdia no he pogut contenir les llàgrimes.

Com a professional, us transcric un comunicat dels Advocats de Girona:

"Davant el brutal atemptat perpetrat en el dia d’avui a Madrid, els Advocats Gironins, volem comunicar a la Societat el següent missatge:

1.- Manifestar el nostre condol i solidaritat amb les víctimes d’aquest mesquí atemptat.

2.- Com a ciutadans, manifestar amb tota fermesa que no existeix cap objectiu que justifiqui barbàries com la que avui s’ha perpetrat a Madrid. Fem una crida a tots els ciutadans a fi de ratificar la nostra fe en la democràcia com a sistema polític per obtenir una vida en llibertat.

3.- Com a juristes, volem manifestar fermament el nostre rebuig a la violència. Nosaltres, que hem fet de l'ús de la paraula l’únic mitjà civilitzat per a solucionar els conflictes de tot tipus i naturalesa, declarem que no existeix cap altre mecanisme, a excepció de l’esmentat, amb total respecte a la dignitat humana."

CarlesG

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants