Ho he fet, ho he fet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
He anat al link del Deep i m'els he llegit tots, meno..............no siguem exagerats, quasi tots, un no està tan boix.
I m’ho he passat bomba, entenc lo dels discurs estèril i absurd en el que qualifica el Deep el debat.
La de cerveses que us vareu beure i a sobre teníeu el cap clar, sou uns cosacs.
Ara lo mes encantador era el Milió d’euros. Marededeuuu si per un pernil es fan trampes imagineu el que no es faria per un milió d’euros.
Obviant les trampes, i ja us ho trobareu quant aneu al cel, per que no en dubteu els que fan trampes aniran al cel,
“pa joder basicamente”,

I a vore qui li fa trampes al Wojtila o a la Teresa de Calcuta o al Aznar que hi seran tots.
I deixant clar que el sistema
lliure no es sinònim d’enganyar i el
Obligat no ho es de fonamentaliste.......................................
Aixi mateix deixant clar que el renuncio,
per cert tb hi ha un post del Deep sobre el renuncio. De que no haurá parlat aquest home?, pou de ciència butifarrera d’altra banda. A lo que anàvem.......... o sigui deixant clar que el renuncio es una opció del joc, penalitzada justament amb els punts en joc i amb aixó estarem, ............o no, tots d’acord.
Deixant també clar que si jo estic de convidat a casa d’algun, al seu bar, o al seu poble jugaré com ell em digui, cosa que espero que sigui reciproca

.
Alguna cosa mes.............................?
Pos ens queden els Campionats i ens queda com ensenyarem amb els nous vinguts.
En els Campionats, pos
Ayyyyyyyyyy senyor ja llegirem els reglaments i la lletra petita o confiarem que els rivals o els jutges no siguin gaire “ catxes”. Per cert si en el campionat que sigui es permet “Carregar” jo vull anar de parella amb el Deep............., mes que res per si hi ha un conflicte............
Quant algú nou entri li farem llegir el munt de post que he llegit jo i tants d’altres i o molt m’equivoco o s’apuntarà a la Lliure, coi es mes fàcil de jugar,
!!!!COMPTE!!!!! de jugar,
de jugar BE totes dues son difícil.
“Que no se me ofenda nadie”.
I el temps ...................... acabarà dient qui te raó.
De fet ja som 9775 usuaris registrats, Lliures, Obligats, Carregons de punts , etc etc. i Això es l’importa’n. I tots juguem. Gràcies a Deu Carles per a no fer cap mes variant únicament de dues maneres i no pasa res.............................
OI QUE SI
Pos au
P.D.:
Ara que no tirin la petita ni de trumfo quins pebrotssssssssssss.
Es que m’ha pasat avui contra tres cracks “lliures”, marejat i tot he quedat.