la justicia, la justicia, el orden i la ley!

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

la justicia, la justicia, el orden i la ley!

EntradaAutor: fritz » 01 juny 2004, 14:06

Bones,
Vet aqui que un dia estava tant tranquil, segurament fen una butifarra, i això que rebo una citació per un judici, coi, no recordo haver matat ningú ultimament, a no! és només de testimoni, quin alivi, vaig allà, declaro i apa, cap a casa, segurament a fer una butifarra.
Doncs si, arriba el dia, i cap allà, arribo, ho sento, s'ha suspès, s'ha suspès? li pregunto a aquella amable senyoreta que fumava sota el rètol de prohibit fumar, si, has de tornar de quinze dies al mateix lloc i a la mateixa hora...
Han passat els quinze dies i ja torno a ser allà, ho sento, un dels advocats està malalt, no hi ha judici, ja l'avisarem, per carta. Li dic: perdoni, hi ha alguna posibilitat de saber si es tornarà a suspendre, o en tot cas , em podrien avisar abans? No, ho sento, ara bé si necessita algun justificant per la feina li preparo en dos minuts.No caldrà, molt amable senyoreta fumadora, sóc autónom, sino treballo no em cal justificant, tampoc guanyo diners, pero no passa res, "la casa es fuerte" li dic.
Al cap d'uns dies tinc un missatge al contestador," le hago saber por segunda vez que tiene usted que presentarse en el juzgado de paz de su ayuntamiento", "por segunda vez"? colló, no era per carta? ara deixen missatges al contestador? doncs menys mal que aquesta vegada ho he mirat, o sino ja em volien "muntar"*.
Pos eso, cap a l'ajuntament, al mati clar, un altre dia sense treballar un parell d'horetes, mitja horeta tard em comunica un altre amable senyoreta, que no fumava per cert, signi aqui i tal dia s'ha de presentar, altre cop, als jutjats, és vostè testimoni... amable senyoreta, li vaig dir, no es cap novetat això, em sé el camí de sobres, de totes maneres allà estaré, no voldria pas que la llei em perseguís a mí.
Avui per fi s'ha celebrat el judici, més de mitja hora tard, sabieu que tots els advocats fumen? i sabieu que tots ho fan sota el rètol de prohibit fumar?
A veure siusplau, els testimonis, eps un sóc jo, he pensat, em facin entrega del seu dni i ja els cridarem. Al cap d'una bona estona ha sortit la noia dels dnis, a veure, vostè senyor, aqui té el seu dni, moltes gràcies i ja pot marxar, no cal que declari. No cal que declari? doncs ara em fumo un cigarro sota el rètol de prohibit fumar, au!

Aquest escrit el dedico íntegrament als meus examics que una vegada vàren decidir separar-se, que us bombin macos.

*muntar, acció de posar una "munta"

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

EntradaAutor: catim » 01 juny 2004, 14:55

fritzzzzzzzz!! carinyuu! saps?? he rigut molt, perdonem. Es nota que estàs indignat. És molt bo! per alusions sé que molt aviat alguna abogadillo (ejem) de per aqui el butinet et farà algun comentari.
Ànims!
Un petó
catim

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 01 juny 2004, 19:00

juasssssss ... uis ... perdó.

La veritat és que n'hi ha per a que et pugi la mosca al nas. A vegades sembla que com a ciutadà un te moltes obligacions i, a l'hora de la veritat, pocs drets. I amb l'administració a vegades ja se sap ...

Però tal com ho has escrit la veritat és que ... no pots deixar escapar una rialleta o, si més no, un somriure.

PS: Vaig a fumar-me un cigarret sota el rètol de prohibit fumar i després, segurament, a fer una botifarra.

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

justícia

EntradaAutor: CarlesG » 02 juny 2004, 09:11

1er.- Amic Fritz, no sabia que fossis autònom de la literatura. Si no ho ets, podries ser-ho. (El que no et garanteixo, és que guanyessis més diners que ara).

2on.- Tampoc sabia que fossis tan primmirat. Per "només" tres vegades de perdre el temps al "Palau" de "Justícia" ja et queixes? Si això no és res! Ai senyor...

3er.- Què tens contra els fumadors? I especialment contra els advocats fumadors? Aquí perds la teva objectivitat: no és cert qiue tots els advocats fumin: en conec a un que no ho ha fet mai.

4rt.- Per cert, els advocats també es posen malalts (ho sé, lamentablement, per experiència).

5è.- Finalment, me n'alegro molt que no donis la culpa de tot això que t'ha passat ni als advocats, ni a l'administració de justícia, sinó als teus examics que van voler separar-se, que són els únics culpables de tot. Només faltaria!

Una abraçada

CarlesG

P.C. Catim, reina, aquest diminutiu...

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 02 juny 2004, 12:24

Amic butinaire Carles G,
Si alguna cosa volia deixar clar és que tota la culpa és, no només dels meus examics, sinó de la gent en general, i ara em posaré una mica més seriós, espero de tot cor una resposta seriosa de part teva.
Tú, com a professional del ram, no creus que la gent en general abusa de la justicia?
A quans judicis absurds has assistit?
Creus que si en general es fes més bon us de la justicia, l'administració no ens faria perdre el temps?

Quedi clar que l'administració en té part de culpa, eh! no tot serà culpa del ciutadà...

Tots els advocats fumen, almenys els que estaven a la segona planta.

Fins ara!

CarlesG
Barretina
Barretina
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

resposta

EntradaAutor: CarlesG » 02 juny 2004, 12:39

Amic Fritz:

Em dius:

"Tú, com a professional del ram, no creus que la gent en general abusa de la justicia?"

El que em demanes és gairebé una tesi doctoral! Si tinc temps, ja et contestaré, però ara no puc perquè he d'anar a un judici absurd.

Fins més tard

CarlesG

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 02 juny 2004, 16:19

Ara us explicaré un conte ...

Hi havia una vegada una GRRRRRAN administració autonòmica catalana que per emetre el carnet identificatiu de funcionari corresponent va demanar als seus soferts treballadors que portessin una fotografia tamany, mai més ben dit, "carnet".

En aquesta GRRRRRAN administració autonòmica catalana hi treballava un pobre i sofert funcionari que feia cada setmana les seves 37.5h -excepte de 1 de juny a 15 de setembre que degut a la impossibilitat òbvia de treballar per la calor, només podia fer-ne 35h.- sempre amatent a atendre les necessitats dels ciutadans que si no saben omplir els papers és sempre per incapacitat manifesta.

Aquest pobre treballador va considerar IN-TO-LE-RA-BLE que la seva empresa li exigís un dispendi tan evidentment exagerat de manera que "ni corto ni perezoso", sabeu què va fer? Sí, fritz, ho has endevinat! va posar un pleit als tribunals del Contenciós-Administratiu amb l'argument que si l'empresa volia una foto seva havia de pagarla l'empresa i no ell -recordem'ho, un pobre i sofert treballador-.

Afegiré que en aquell moment no existien encara els tribunals de primera instància del Contenciós-Administratiu, el què, pels llegs en la matèria, es tradueix en què el cas havia de ser vist per un tribunal col·legiat, és a dir, al menys TRES magistrats ... què menys, oi? el cas bé s'ho mereix!!

Lamentablement no sé el final de la història, per altra part absolutament verídica. Vull dir que no sé a favor de qui va fallar La Justícia.

I ja per acabar, posats a destapar les ires del respectable ... sabieu que el personal al servei de l'Administració de Justicia té un plus salarial ... per "complir" el seu horari? Sí, sí, ho heu llegit bé, no és que tinguin un plus si fan hores extres o algo així, no. Tenen un plus si compleixen la seva obligació horària. Curiós com a mínim, no trobeu?

Apa, com diria un gran amic, tiro cap al bar. L'ocasió ho mereix.

morfeo
Barretina
Barretina
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 02 juny 2004, 17:28

Llegint els vostres escrits he recordat una historia que tambe us explicaré.

Ja fa molts anys vaig cobrar una petita indemnitzaciò per un accident de cotxe.Desprès de un judici que va tardar mes de dos anys a sortir , una sentencia que va tardar "otro tanto" em van avisar de que tenia un xec per passar a recollir als jutjats de Barcelona.

Vaig contestar que me l´enviesin per correo, però llavors, per motius que ni recordo vaig anar a Barcelona i vaig decidir passar personalment a recollir el xec.

Arrivo a les 9 del mati al jutjats i el funcionari corresponent no hi es.
(raro no, jejeje ) 8) .

Desprès de esperar mes de mitja hora, arriva el funcionari i m´aten.Li explico el cas , i em diu que el xec en qüestiò el te preparat per enviarlo per correo i clar, jo ara li faig perdre moltisim temps canviant les coses.

Al cap de mitja hora mes, mes o menys de discutir el senyor funcionari decideix donar-me el xec. (Ja portavem una hora entre el retard i la discussiò)

Be, per buscar el sobre, obrir-lo, i firmar un rebut, potser va tardar 3 minuts, mentre m´anava dient constanment que nomes feia que fer-li perdre el tempssssss. 8) 8).

Realment encara em fa patir el temps que li vaig fer perdre a aquell pobre home.....

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 24 visitants