No alp, jo no defenso els robotillos a mort. Sóc conscient que ténen molts problemes i que fan moltes jugades horribles.
No sabria com explicar-ho en poques paraules (de fet ja em costaria amb moltes) ... dels robots et queixes de tal o qual jugada, però ... hi ha cap jugador humà del qual no et queixes a vegades? Vull dir que tots fem coses rares a vegades però dels robots et "molesten" més perquè són sempre les mateixes. Quan t'ha sortit set vegades d'As ja no penses que tampoc tenia altre opció, simplement l'engegaries (jo també) a pastar fang, però clar, pel cas que et farà

.
Tant CiutatDeSal com tu mateix feu comentaris que comparteixo totalment respecte a la sortida d'As. El meu escrit anterior intentava explicar el raonament (en part discutible, ja ho accepto) de base, no pas justificar que fos la "millor" jugada (que no ho és).
Una altra cosa és que sàpiga com incorporar els comentaris. Es combinen prou factors com perquè cap modificació sigui simple ni directe. Vull dir que per "evitar" la sortida d'As en aquells casos en què no sigui bona puc estar "provocant" altres sortides que tampoc t'agradaran

.
És molt fàcil dir "no ha de fer això" ... però això fa que els robots no trobin jugades per fer quan el què necessiten són criteris de "s'ha de fer això" ... quants més millor i després valorarlos i triar quin sembla més adequat en el dat concret.
Per descontat puc programar, "en buti i amb As-Rei no surtis d'As" però prefereixo de lluny programar alguna cosa positiva: "en buti i amb As-Rei .... fes .... què faig? de tercera? amb cinc sí però amb tres no? i amb quatre?"
alp2500 ha escrit:el teu company et surt d'as en botifarra (a la primera de canvi) jo em penso que es el seu pall llarg per tant la deixo passar ( si tinc la manilla) a la segona ma em surt de rei, jo també la deixo passar perque em penso que es el seu pal llarg i despres ja no em toca mes el pal perquè no té cap mes carta , ostres tu jugada que em deixa en fora de joc.
Vols dir en botifarra dels contraris, oi? mmmm .... sí, realment penós perquè òbviament aquest pal no el tocarà mai més ningú i et quedaràs amb la Manilla a les mans. Si tens una altra entrada pots dirli al robot "tio, ets genial, hem fet una basa adicional on ademés pots carregar

". Si no la tens algo com "brètol, pòtol! on has aprés a jugar a la buti?

".
En botifarra vostre jo ho veig bé, no? Se suposa que tens altres entrades i que acabareu fent la tercera basa del pal.
alp2500 ha escrit:altre cas, el company surt d'as de cara a la primera (en botifarra) despres tira la manilla i despres la sota (perque no te ni cavall ni rei) ufff, que vols que et digui per dificil de comprendre
Coi, surt d'As sota Manilla justament per dir-te, "tio, guarda't el Rei per fer la tercera basa". Si no el tens no és pas culpa seva, oi?

.
No en facis gaire cas, és broma, només perquè vegis que tota jugada (com molt bé apuntava all l'altre dia) és opinable: facis el què facis algún mestre del ButiNET et dirà que ho fas malament

.
Ufff quin rollo, estic fatal. Me'n vaig corrents cap el bar aquell d'Almacelles.
Apa, tingueu manilles