Campionat on line?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

Campionat on line?

EntradaAutor: fritz » 09 jul. 2004, 14:30

Bones,
No sé si mai ningú s'ha plantejat el fer un campionat on line, tampoc, i degut a la meva ignorància sobre el tema, sé si seria molt complicat de fer, el que si penso és que seria possible.

La meva proposta és la següent:
Es decideix un dia, es dona un temps d'inscripció ( crec que no hauria de ser gratuit) totes les parelles apuntades tindrien un numero assignat, per ordre d'inscripció mateix, a partir d'aqui es complica la cosa, no? sistema suis? lligueta? eliminatori? personalment "lo mismo me da que me da lo mismo", la questió seria jugar contra gent amb la que no ho fas habitualment i passar una bona estona.
També hi veig complicacions, si, la gent es pot picar les cartes per tlf etc, peró i què? si realment anem a passar una bona estona i guanya una parella que se les pica doncs felicitats i per molts anys.

Un dubte, seria posible fer servir el joc 2?

Bé doncs, aqui queda la proposta. A reveure.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 10 jul. 2004, 01:34

Hola fritz !

La idea bona :-p ..... pero poc original ;-)

A veure, fa temps, j as'en va fer un campionat online (se podria dir que en els origens del butinet). En la meva opinio va ser un exit, malgrat que va costar que la gent jugues les seves partides, moltes dels apuntats no apareixien.

Ara ja fa un temps, que tinc en ment fer-ne un altre.
La idea es fer un campionat de tarda. I aprofitant les bentatjes tecniques, fer-lo de dats predonats.
Això implica que el servidor i el butinet tenen que estar preparats per fer-ho, cosa que "estoy en ello" ....... espero que aviat ho poguem fer.

La resta de coses: gratuit, que ger amb els tramposos, etc ..... estic d'acord amb tu :-)

Adeu !

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants