Desprès de molts mesos sense contacte amb la gent del Butinet, resulta que la setmana passada vaig rebre l'invitació per anar a un sopar a Cal Rosal (bé, també em van convidar a jugar el campionat d'Olvan, però no podia...).
Vaig acceptar l'invitació ja que per horaris m'anava perfecte.
Allà vaig veure/viure un bon rotllo INCREIBLE, com si es tractés d'una familia (segurament com a tota bona familia hi ha diferencies). Va ser una nit "màgica" i on compartir l'estona amb aquella gent meravellosa, m'ha conduit a escriure aquestes quatre tonteries, però ho havia de fer, el cor m'ho demanava...
Tan sols agraïr a tots-es els/les que coneixia que pensesin en la meva persona i que em fessin passar una vetllada, un cop més, inolvidable.
Gràcies a Morfeo (encantadora com sempre) i al seu company (que aguantar-me al costat durant el sopar, entenc que ha de ser un "polvo"), a la Plaf, Nano, Ones (igual d'alegre que en el xat), Pepa, Chester, Vilafrankí, Joanik, Az, Crik, PANXO i sra., Susana, Trileru, Martina, Sutillu, Daisy, JMF i la seva melmelada

Però sobretot tot, gràcies als grans anfitrions de la Marta i el David (marpro i marpra... no recordo el número despres de tant temps

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM I NO CANVIEU !!!
p.d.: desitjo em disculpeu si m'he deixat algú, l'alkohol em fa perdre la memòria