Bones a tots,
Bé, molt bé, em sento com en Gary Cooper...Almenys haurà servit per arriar una mica aquests foros, ultimament molt apagadets, si fins i tot ha aparescut el gran wop.
Anem a pams, la qüestió era si amb dos d'as arrastreu d'as o de petita, bé, aixó ja ho he exposat, jo amb dos de vuit si arrastro ho faré de vuit, i més si són directes i contrats ( com és la jugada famosa explicada pèsimament per un servidor). Ja no parlem si tinc la sota. La jugada en qüestió és la següent, a veure si m'en surto aquesta vegada:
Faig trumfos amb sis de manilla, rei, vuit, set, cinc i el dos. Entra la meva supermegacompi

i arrastra d'as, a l'esquerra no en serveix, jo la petita i a la dreta el tres, i torna de sota, jo la manilla i a la dreta el quatre, em faig el rei, a la dreta el sis, la meva compi ja no en dona, arrastro, a la dreta base de cavall i carregada del seu compi, sense carregar el seu compi són cinc punts, si? si.
Bé, ara al revés, per que ho vegis clar Alp, la meva supermegacompi arrastra de Sota, a l'esquerra no serveix, jo la manilla i a la dreta el tres, jo a dins, hi torno de la tercera (sempre jugo aixi) en aquest cas seria el vuit, a la dreta mata de cavall i la meva companya (supermega) base d'as, resultat, el contrari l'hi queden dos de sis i a mi dos de rei set, no? en farà base? no.
Un palomo no hace verano? cert, certíssim, surti bé o no, jo sempre jugaré així, deixem clar que són directes, no cal que ningú em vulgui salvar el rei de trumfo, merci per això, jo l'hi agraieixo molt, però casi que prefereixo intentar fotre-li alguna cosa al contrari que no pas que em defensin un rei que casi segur el tinc fet.
Ostres, a darrera del que contra ha de tenir por de no fer l'as de trumfo? enserio? no ho veig clar, em sembla que si em voleu convèncer m'haureu de donar arguments més vàlids que volguer-me salvar el rei.
Carles, si no tinc la manilla i arrastra d'as ja el té perdut, i si arrastra de sota i la dreta no serveix no hi posaré pas el rei home! que sóc boig peró no tant:
a- no té el cavall, per tant el contrari pot tenir tranquilament quatre de manilla cavall, no hi posaré el rei perquè igualment faci base de cavall. Si, ja sé que al contrari li queda la manilla i al meu company-a l'as sol i en "peligro total" de perdre'l, mala sort, molta mala sort, que hi farem...peró té moltes possibilitats de fer-lo encara, o és que el que contra es treura la manilla dessseguida?
b- he fet trumfos directes i no tinc ni manilla, ni as, ni cavall, si arrastra d'as quina base farem de trumfo? una de rei? dues?
Continuo pensant que és mal jugat, arrastrar d'as. Carles, els avis en saben molt de fer la butifarra, peró hi ha gent que senzillamnet apliquem un altre mètode, i les ulceres no me les provocaran pas jugades de la buti, m'agrada massa com perquè em pugui fer mal, altres coses si que em produeixen ulceres, però són figues d'un altre paner, això...
Wop, no saps pas com celebro tenir noticies teves, espero que t'hagi queda't clar com era la ma, no deixo passar la Sota perquè em sap greu perdre-la, son dos puntets, i si el company arrastra de cares al que contra per alguna cosa deu ser, vaig pensar que millor matar i fer dos pics a veure que passava. ( en varem perdre la tira) "piruletes" a la botiga del costat de casa...
Francament, ho trobava a faltar una mica tot això...m'ho passo molt bé éssent el "rarito"
A reveure!!!!!!