Bones a tots,
Tinc la impressió que res no pot "curar" al butinet de la manca d'educació d'alguns...
Penso que ni tant sols el "botonet" famós del que parleu ho podrà solucionar, el contrari, seria pitjor.
A veure, jo al bar del poble no jugo amb maleducats, mai, ni a favor ni en contra ni encara que en tot el poble només siguem tres i el maleducat fa quatre. Si jo anés al bar del poble veí podria jugar amb un maleducat, peró acabaria la partida i no hi jugaria mai més, pos eso, al butinet el mateix ( a veure quan serveixen copes tabé).
Les partides públiques son la vida del butinet, tots hem començat allà mateix, no? Amb el temps amb unes persones t'hi fas més que amb altres, de fet és normal, o és que al bar del poble, a la feina, els veins, la familia, no hi trobeu maleducats?
A més, penso que quan algú fotés fora a un altre d'una partida ja la tindriem liada al xat general i les @ no s'acabarian la feina.
Jo destinaria esforços a millorar ( si és que és possible) i no pas a intentar guanyar una batalla que penso que és perduda.
A mi m'agradaria un botonet per poder fer una roda sense necessitat de sortir de la partida i tornar a crear, és que em fot una mandra! i la supermegacompi

sempre m'obliga a crear a mi.
Apa, vaig a jugar una publica...