Jo demanaria a tots una mica de cortesia, urbanitat, educació o com vulgueu que es digui. En resum una mica de respecte per els altres tres que estan jugant a la mateixa partida. Els temps de resposta quant al mateix temps que s'está jugant s'estan fent d'altres coses es molt alt. I a mes una partida pot ser sense xerrar i altament concentrats, l'altra es poden explicar acudits i quasi no jugar, l'altre pot servir nomes per lligar, però si convidem a altre gent , jo crec que tenen tot el dret de que estiguem com a minim per ells, del contrari quedem nos on som o "presionem" amb el pobre creador pq faci uns robots millors, per que al final sera mes gratificant saber que estás jugant amb maquines que no pas amb sers humans que no et fan punyetero cas.
La veritat es que a mi m'emprenya molt, i anuncio que si voleu estar per xerrar a fora de la partida no cal que em convideu
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ara si voleu fer una partida on s'expliquin acudits i on es pogui fer broma, o evidentment una partida en serio sere el primer en vindre i en participar hi.

M'agradaria que hi reflexionessim una mica tots plegats i ens situessim a la vida real i quina seria la nostre reacció.
Us asseguro que jo vaig passar per aquesta experiencia i l'hi vaig fer passar al meu company. Mentre feia una Buti real estaba connectat al xat de Butinet amb un portatil. Evidentment el meu company va plegar
I TENIA TOTA TOTA LA RAO.