Hola :
Alp2500 et podries haber presentat, no et conec veritat?
Si, es mes facil controlar a la gent que coneixes i que tothom es coneix, pero has de demostrar determinacio i "savoir fer" (s'escriu aixi?, i tambe disculpeu totes les faltes d'ortografia, perque jo mai he escrit en catala, pero a partir d'ara ho intentare, aixo si, els accents no posso ni un, aixi segur que no fallo).
Respecte a la puntualitat, bueno aixo ja ve de sempre, i es clar la gent ja ho sap, pero no hi ha problema, perque la puntualitat es compleix a l'hora d'acabar, i amb aquet sistema sempre s'acaba a les 21 hores.
Oblidat de grups, perque si fas grups, les parelles que guanyen pasen fase o ronda, i despres que?, un altre grup, eliminatories llavors?, i si estas en un grup per exemple de 4, i perds les dos primeres partides, es posible que puguis beneficiar a alguna parella en particular?. I si guanyes totes les partides del teu grup (com me va passar a mi a Balaguer), i despres a eliminatories perds a la primera, de que t'ha servit guanyar-ne cinc partides?
Et podries haber quedat, es un campionat molt agil, sempre estas en tensio per guanyar, esclar que sempre depens de les cartis que agafis, pero aixo no mes espot evitar si fas "dats predonats" o "cartes iguals".
Hi ha coses a millorar que ja les tinc pensades per l'any que ve. Per exemple fe un cinque campionat paral.lel, i els que ara eren de 4 i 3 donats, fels de 6 i 4, i aquet cinque de 3. En fi una serie de restructuracions que tocan, perque no mes porto dos anys fen aquet tipus de campionat, i la experiencia et va dien coses a millorar.
He organitzat ja 10 campionats de botifarra a la festa de Vialha, i he fet de tot, sistema suis propi (la gent va quedar molt contenta, pero a mi no me va acabar d'agradar, per raons que ja vaig explicar), eliminatories amb una sola repesca i puntuacio de 151 (no esta malament, pero es podia millorar), grups i eliminatories (no), i ara crec que aixo es lo millor, algu ho aurie de probar.
Ara, jo sempre somiare amb el campionat de "donats predonats", si aqui a la Vall tinguesim mes de 50 o 60 parelles ho farie, i si algu pensa algun dia fer-ne algun pot contar amb mi per lo que vulgui.
Fins aviat, parlem un altre dia.