GRANS MESTRES

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

GRANS MESTRES

EntradaAutor: baby » 07 oct. 2005, 14:28

Desde el 24 de juny no hi ha cap tema nou, ni cap resposta en aquet post... "Normes del joc i tàctiques de primer nivell"........

Això q vol dir? q tots som ja GRANS MESTRES o q si més no.... ja estem a "Segon Nivell"? :lol:

muasssssssssssssss :wink:

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 07 oct. 2005, 16:21

Si tenim en compte el nom de la majoria de les partides públiques que es creen (grans mestre, bons, només bons, nomes cracs...) i l'autoconsideració en què es tenen la majoria dels jugadors, efectivament la conclusió a la que hem d'arribar és que els jugadors del butinet ja tenen un gran nivell... excepte jo, perquè veig que sóc el que vaig iniciar els dos darrers temes d'aquest fòrum i perquè cada dia que passa veig que tenien molta raó els "grans mestres"... de la filosofia del batxillerat: "només sé que no sé res" (Sòcrates?), "dubto, llavors existeixo" (Descartes). Fa més de trenta anys que jugo a això, i cada dia veig que no en sé prou, faig cagades de principiant, tinc dubtes existencials sobre quina és la millor jugada, i a vegades tot i saber quina és la jugada correcta, el meu subconscient incontrolat em fa fer la contrària.

Però potser per això aquest joc és tan divertit.

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 07 oct. 2005, 21:03

weno CarlesG jo en soc una altra q no en sap de jugar....... "y para muestra un boton".... les meves clasificacions als campionats online.......jajjajajaja

(algu sap d´algun brevatje o poció anti-gafe?) :roll:

(algú ha encés pot ser, dos espelmes negres?) :lol: :lol:

muasssssssssssssssssss
baby

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 08 oct. 2005, 08:32

bé mireu jo només us puc dir la frase que faig servir sempre que quedo dels darrers (es dir quasi sempre) frase d'un company de butinet que te tota la rao , gràcies sr. Enric

Codi: Selecciona’ls tots

No us penseu pas que el que guanya es per que en sap mes.

perquè per cert jo amb 8 no he vist guanyar mai a ningú , en canvi amb manilles he viscut a la meva propia pell pallisses d'escàndol (neófit que és un )

vinga a reveure

psc

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants