Dons jo ja n’has tic farta ! ... no amb deixes fer res .... ven dinat la “Filo” es posa a mirar “El tomate “ ( reality-show , que fan per la tv) ... i ell va i ......... zasssssss la torna enganxar i tres cops més la fa seva ...

Aniré a un metja i a veure que amb diu ... o el deixaré ... estic encetada i tinc una escuixi-ho ... que això no ho aguantaria ningú ¡ PROU i PROU !
Va al metja i l’explica el seu cas ..... el doctor no s’ho podia creure ... homes així no ni han ... li diu , moltes voldrien posar-se al seu lloc senyora , ja que passen més gana que son ... dons miri ... no se que dir-li ... vagi a un sex-shop i a lo millor troba algun aparell que li anirà bé . ( va sortir ... plorant i desconsolada ... a veure si no i aura remei ) pensa Va al sex-shop i comença a mirar la quantitat d’aparells que i havien ... coi mai m’hagués imaginat la de coses que fan servir la gent ...( no deuen ser normals dic jo) , el dependent al veure que no es decidia per res li diu ... ¿ que busca senyora , la puc ajudar? La “Filo” es una dona de vergonyes i li costa molt parlar d’aquestes coses amb un estrany ... però quin remei ... ¡ miri ... vull una cosa sigui la quina sigui per el meu marit ... ja que no amb deixa amb pau .¿Que teniu ... que el pugui calmar ... ?

El dependent era un professional com la copa d’un pi ... i li comença a treure coses ....

Miri ... aquí te una “nina” de plàstic ... com veurà molt complerta amb tres forats ...

Aquí una vagina de làtex que s’omple de aigua calenta i sembla de veritat .....

Ara li portaré més coses ..... No cal li diu la Filo ... el meu home això no l’agradarà pas ... ¿ no te res més? El dependent al veure-la tant apurada va i la far passar al magatzem on i tenia objectes per “sibarites” ... Miri aquí dintre aquesta caixa i tinc l’únic que li pot anar bé .... ¡¡¡ A VEURA !!! li obre la caixa i havia una “granota “ de unes dimensions molt grans... ara es mol cara !!! La “Filo” li diu ... ¿ i que fa? ( el dependent , virgueries senyora , virgueries ... i diu “ marga “ obre la boca ! i la granota treu una llengua llarga de pam i feia un xarrups i un soroll com “GLU, GLU, GLU , PUAFFF, el dependent es desfeia amb elogis per ensenyar la “joia” de la corona .... pensi que el seu home quedarà tant satisfet que no la molestarà més.... la “Filo” pensant lo que li esperava quant arribaria a casa ... es decideix i la compra .

Arriba a casa i el seu home ja li salta a sobre .... i ella li diu ...¡ pare el carro foraster ! si no proves el regal que et porto ... no comptis més amb mi !!

Obre’l !! l’home que anava més “calent que un portuguès “ ho fa i quant veu la granota fa un crit dient ... ¿ Que collons es això ? la “Filo” li explica .... dient-li que aquella nit tenia de dormir amb la granota .... o que si no ella marxaria i no la veuria més .

Que i farem diu ell ... tot sigui per bé de la parella ... i com es diu ? MARGA !!! la Filo..

La granota i el Joan es posen al llit i la “Filo” per fi podrà descansar .... quin àlibi ...

Per allà les 4 del mati es senten uns sorolls que venien de la cuina ... es lleva i amb molta cura de no fer soroll ... espia a veure lo que passa .... i veu la “marga” i el seu home assentats sobre la taula .... la Filomena surt i els diu .... ¿que i feu aquí amb aquet soroll a les tantes de la nit?
I EL JOAN LI CONTESTA ... VOLIA SAPIGUER SI LA “ MARGA “ SAP CUINAR ... I SI EN SAP ... JA POTS FER LA MALETA I FOTRE EL CAMP !!!

Per tots els amics/es del "butinet" .....Adonis.