Dos usuaris des de el mateix router.

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
frobenius
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 06 jul. 2006, 02:52

Dos usuaris des de el mateix router.

EntradaAutor: frobenius » 08 ago. 2006, 12:07

Vull jugar a la buti amb la meva parella. A casa tinc conexió ADSL i 2 ordinadors. Quan creo una partida, si trio la IP del router aleshores l'altra ordinador de casa no pot entrar a la partida. Si trio la IP del meu ordinador dins la xarxa de casa, aleshores la meva parella pot conectar-se a la partida, però la resta d'usuaris de butinet no.

Hi ha una solució que és conectar un dels ordinadors a internet via conexió telefònica convencional i l'altre mitjançant el router, però aleshores s'ha de pagar la trucada o contractar una tarifa plana... Vaja que no val la pena si ja tens ADSL.

Algú pot donar-me una solució?

No cal dir que la intenció no és fer trampes, la buti perdria tot l'interès, el que volem és poder jugar tots dos alhora a butinet creant nosaltres la partida i conseqüentment podent formar parella sense problemes.

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

dos usuaris desde el mateix router

EntradaAutor: mafalda » 08 ago. 2006, 18:35

hola frobenius: Sempre has de crear partides amb la ip externa, es a dir no la del router sino l'altre. Perque es puguin conectar a la teva partida desde l'altre ordinador de casa teva l'unic que heu de fer es que el convidat posi el mateix port que el que convida. Es a dir si tu creas partida amb el port 9113, la teva parella pot clicar on diu afegirse a partida i escriure 9113 al lloc de port. Prova-ho i ja veuras com funciona. I si tens cap dubte mes. al mateix xat pots cridar als que portem + o @ devant el nik que t'ajudarem
mafalda

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants