DeepButi ha escrit:Objectiu principal: guanyar pernil!
Objectiu secundari A: dos NewBenders han de guanyar el 65% a dos Benders.
Objectiu secundari B: un NewBender i un Bender han de guanyar el 58% a dos Benders.
Després de gairebé un any sense dedicar-m'hi he posat fil a l'agulla.
Sembla que comencen a jugar una miqueta bé.
Dos robots nous guanyen el 63.8% de partides a dos robots standard.
Un robot nou i un standard, guanyen el 57.2% de partides a dos robots standard.

Això és l'equivalent al % que teniu vosaltres actualment ... si teniu menys del 57.2% és que jugueu pitjor que els nous robots i viceversa.
I més important: un robot nou, suelto al xat, jugant d'incògnit com si fos un humà, guanya ... mmm ... bé, diguem que en guanya forces!
test undergoing
Ara bé, encara no han guanyat cap pernil ...
La veritat és que amb la història dels Convidats en Carles m'ha fet una p*** (uiii, volia dir una mala jugada) perquè els robots aprenen de com juguen els altres per adaptar-se ... però clar si no saben amb qui juguen, no aprofiten una part important del seu potencial.
Només un exemple: al ButiNET hi ha qui fa descart negatiu, qui el fa positiu, qui el fa mixte i qui no senyala res, simplement carrega punts o es treu la primera que li ve al cap! Com que tots van a parar al mateix sac, el robot no pot saber com juga el company!!!!
Ara em falta revisar alguns ajustos perquè la veritat, les botifarres les juga fatal

.
Tindreu notícies meves ... a pel perniiiiiiilllllll!!!!
PS. No sé si és rescatable, mira que posar-ho a relíquies, si no fa ni un any ...