.
.

sí, ja suposo que amb robots es juga sense inhibicions (mira per on, un avantatge que no se m'havia ocorregut) ... però no tinc pas cap manera de comparar. Puc posar quatre robots a jugar mils de partides sense que es cansin (ni en juando!!
 sí, ja suposo que amb robots es juga sense inhibicions (mira per on, un avantatge que no se m'havia ocorregut) ... però no tinc pas cap manera de comparar. Puc posar quatre robots a jugar mils de partides sense que es cansin (ni en juando!!  ) ... però no puc pas posar persones humanes a fer-ho!!! O sigui que treballo amb el què tinc.
) ... però no puc pas posar persones humanes a fer-ho!!! O sigui que treballo amb el què tinc.
 . Unes quantes hores pensant, unes quantes programant, unes quantes fent proves, unes quantes dient parides als fòrums ...
. Unes quantes hores pensant, unes quantes programant, unes quantes fent proves, unes quantes dient parides als fòrums ...  . S'ha de mantenir l'equilibri nano!!!
. S'ha de mantenir l'equilibri nano!!!
 .
.

.
.
 .
.
 .
.
 .
. 

DeepButi ha escrit:Objectiu principal: guanyar pernil!
Objectiu secundari A: dos NewBenders han de guanyar el 65% a dos Benders.
Objectiu secundari B: un NewBender i un Bender han de guanyar el 58% a dos Benders.
 Això és l'equivalent al % que teniu vosaltres actualment ... si teniu menys del 57.2% és que jugueu pitjor que els nous robots i viceversa.
 Això és l'equivalent al % que teniu vosaltres actualment ... si teniu menys del 57.2% és que jugueu pitjor que els nous robots i viceversa.

.
.
 ... i mai havien aconseguit passar del 48.5%. És evident per tant que aquests comencen a fer les coses mínimament bé.
 ... i mai havien aconseguit passar del 48.5%. És evident per tant que aquests comencen a fer les coses mínimament bé.
 .
.

.
.

.
.Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 106 visitants