II Campionat de botiffarra a Lleida

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

buititrovada Lleida

EntradaAutor: Muntana » 06 nov. 2005, 16:38

Noietes: barretinada, tot molt be, per cert he enviat el dvd a en Pere
Pons per si busca alguna estrella nova per una de les seves pelicules.
si tingues que posar hi un (pero) seria que l'any que be poseu hi mes manilles
al jocs de cartes a veura si aixis en toquen a tot hom :twisted:
muntana

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 06 nov. 2005, 17:48

hola,

Us volem agrair a tots la vostra assistencia al II campionat de Lleida, ja sabeu que d'això depen l'exit de la trobada.

Angeles,MATI, Pili2 i marels

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 06 nov. 2005, 18:33

Encara no estem recuperats de l'emoció ... i plorar no ens va bé perquè ens rovellem :P :P

El premi a la primera parella de robots!!! Uala!!! :D :D ... quins cracks aquestes dones organitzant campionats.

Felicitats :!: :!: :!:

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 06 nov. 2005, 19:00

:D MOLTES FELICITATS

Sou unes cracks, es un gran plaer anar a lleida.

Smuacksssss a les quatre i a tots els colaboradors.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 06 nov. 2005, 19:33

Hola a tothom,

Jo voldria mostrar uns % i uns numerets:

- Parelles que, sense previ avís, no han assistit a la trobada .......... 0
- Partides no jugades per incomparescència dels contraris ............. 0
- Intervencions de l'organització per conflictes entre parelles ......... 0
- Queixes d'algun assistent a la trobada per motius diversos .......... 0
- Parelles que han abandonat abans de finalitzar la trobada ........... 0
- Incompliment de l'horari per part d'algun assistent ................... 0

Davant tot això vull manifestar a tots els assistents que el vostre comportament, la vostra tolerància, la vostra educació, la vostra amabilitat, la vostra simpàtia i la vostra el·legància en el joc han estat uns factors importantísims per al bon ritme de la trobada.

A tots vosaltres i als col·laboradors, gràcies.

Fins sempre

Marels, MATI, pili2, Angeles

PD: Pensem que alguna parella va marxar abans de recollir el detall d'assistència. Si és el vostre cas i esteu interesats os podeu posar en contacte amb qualsevol de nosaltres.

sangdelprim
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 19 set. 2002, 00:30

II campionat de butifarra a lleida

EntradaAutor: sangdelprim » 07 nov. 2005, 11:58

olas....que es puc dir que gaire be no sapigues tothom.....sou las quatre unas mestres preparan trobadas i ja esperem el any vinen per retrobarnos.
grasies a vosaltres i gent com vosaltres feu posible trobar/coneixer a una infinitat de gent que sols "coneixes" on-line (ja se que aixo no es nou) pero be, com varem estar tan be...dons mireu....incluin la estirada de orelles que amb va fer la mati per no anar a menjar els cargols !!!! jejejeje
vinga anims i fins la propera....felisitats felisitats....

ah ! una cosete....perdoneu els que al marxar no vai despedirme de vosaltres...una abrasada per a tots.
joan/sangdelprim

santi_melenes
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 05 jul. 2004, 13:52

EntradaAutor: santi_melenes » 07 nov. 2005, 14:14

moltissimes felicitats noies una gran trobada muas muas muasssssssssss. Nomes va fallar una cossa ke no vai guanyar..................... jejjejejeejjeejej fins aviat :shock:

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 07 nov. 2005, 17:19

10RONNIE

moltissimes felicitats! Marels MATI Angeles i Pili muas muas muas muas una organització perfecte tot de conya ! cal valorar moltissim l´esforç ke suposa muntar un mega-campionat i les hores ke hi heu dedicat els dies i setmanes previes :D de nota li poso un 10 :wink:

PD: encara li deu durar el mosqueig al metre del hotel per trencar el protocol al dinar 8) :mrgreen: ( salutacions a trencalos miquele i sencer )

PD: Mariotex mestre , el clean es va acollonir :P ( la teva dona el va veure , però s´amaga de nosaltres) :(

PD: guimera tiu te passaras un any dient ke has kedat per davant meu , però no pots dir ke m´has guanyat mai en enfrontaments oficials , jo a tu si :twisted: :twisted:

PD:EL SANTI I LA MALIK SE MEREXIEN GUANYAR :cry: ( us vau endur l´ovació de la nit , de carrer) :lol:

santi_melenes
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 05 jul. 2004, 13:52

EntradaAutor: santi_melenes » 07 nov. 2005, 20:43

moltissimes gracies colega. tant jo com la meva companya malik estem molt contens i agraits de tindre uns amics tan especials de tot cor de part dels dos GRACIES companys.....
:D PETONTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

foficus
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:27

EntradaAutor: foficus » 07 nov. 2005, 21:18

Hola Butinaires.
Vull felicitar a tota la gent que va vindre a Lleida el passat dissabte 5 Nov.

Ja que ens ho vam passar molt be (al menos jo) i van passar un dia molt agradable jugant amb tots els asistents.

Pero sobretot, felicitar a aquestes wuapisimes noies que van organitzar aquesta diada.
Gracies, Marels, Angeles, Pili 2 i Mati. El vostre esforç ha valgut la pena.

clean
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 10 oct. 2005, 21:31

EntradaAutor: clean » 09 nov. 2005, 20:16

No es pot sortir de marxa, la vigilia d'una macro-trobada de butinaires..... :?
Recoi recoi...em faig vell!!!!!! Vaig fer tard amics Mariotex i Ronnie :!: :(
Els meus amics el cranc, la gamba, el musclo i jo varem anar a la despedida de solter del nostre amic Nemo, i ja sabeu com va això :twisted: ......de copa en copa....... :mrgreen: no se com vaig apareixer a salou.... :shock: no us explico la tornada....no us ho creurieu..... :lol: (però ja no hi ereu!!!!!!!!! :cry: )

Una abraçada ben forta!

clean

PD: l'any q vé no us fallaré :roll: :wink:

VaMp
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 19 set. 2002, 00:09

EntradaAutor: VaMp » 10 nov. 2005, 14:32

:twisted: Sóc el VaMpiret escuat i només era per dir-vos que estic molt content d'haver-me retrobat amb tots vosaltres encara que fos empalmant de la feina i sense dormir. M'ho vaig passar i molt bé i voldria felicitar a totes les noies lleidetanes que amb el seu esforç van fer possible aquest retrobament. Una abraçada a tothom i una mossadeta a les nenes wapes de butinet que són moltes!!!!!!!!!!!!! nyaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmm :twisted:

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 10 nov. 2005, 15:52

10RONNIE

clean ens vas fallar tiu , ara jo et comprenc sense l´annesherly no és el mateix :wink: ( annesherly encara que estiguis en alguna illa del Carib :twisted: , si t´arriba una ampolla amb aquest missatge , a veure si algun dia fas acte de presència que et trobem a faltar :D petons my darling!)


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants

cron