Pons per si busca alguna estrella nova per una de les seves pelicules.
si tingues que posar hi un (pero) seria que l'any que be poseu hi mes manilles
al jocs de cartes a veura si aixis en toquen a tot hom

muntana

de nota li poso un 10
 de nota li poso un 10   

( salutacions a trencalos miquele i sencer )
   ( salutacions a trencalos miquele i sencer )
 ( la teva dona el va veure , però s´amaga de nosaltres)
 ( la teva dona el va veure , però s´amaga de nosaltres)   

( us vau endur l´ovació de la nit , de carrer)
 ( us vau endur l´ovació de la nit , de carrer) 

......de copa en copa.......
 ......de copa en copa.......   no se com vaig apareixer a salou....
 no se com vaig apareixer a salou....   no us explico la tornada....no us ho creurieu.....
  no us explico la tornada....no us ho creurieu.....   (però ja no hi ereu!!!!!!!!!
 (però ja no hi ereu!!!!!!!!!   )
 )

Sóc el VaMpiret escuat i només era per dir-vos que estic molt content d'haver-me retrobat amb tots vosaltres encara que fos empalmant de la feina i sense dormir. M'ho vaig passar i molt bé i voldria felicitar a totes les noies lleidetanes que amb el seu esforç van fer possible aquest retrobament. Una abraçada a tothom i una mossadeta a les nenes wapes de butinet que són moltes!!!!!!!!!!!!! nyaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmm
 Sóc el VaMpiret escuat i només era per dir-vos que estic molt content d'haver-me retrobat amb tots vosaltres encara que fos empalmant de la feina i sense dormir. M'ho vaig passar i molt bé i voldria felicitar a totes les noies lleidetanes que amb el seu esforç van fer possible aquest retrobament. Una abraçada a tothom i una mossadeta a les nenes wapes de butinet que són moltes!!!!!!!!!!!!! nyaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmm  
Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 218 visitants